مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 08:552020-10-12بين الملل

 معاریو: بندر بن سلطان مسیر صلح ریاض و تل آویو را مین زدایی میکند


یک روزنامه عبری زبان انتقاد شدید بندر بن سلطان، شاهزاده عربستانی از رهبران فلسطین را نشان دهنده نزدیک شدن ریاض و تل آویو به عادی سازی روابط میان دو طرف دانست.

- یک روزنامه عبری زبان انتقاد شدید بندر بن سلطان، شاهزاده عربستانی از رهبران فلسطین را نشان دهنده نزدیک شدن ریاض و تل آویو به عادی سازی روابط میان دو طرف دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه عبری زبان معاریو در گزارشی به قلم جاکی خوجی، کارشناس مسایل کشورهای عربی در رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی نوشت، بسیاری از اسراییلی ها بر این باور هستند که پس از کمک ریاض در تشویق و به پیش راندن ابوظبی و منامه به سمت تل آویو، اظهارات بندر بن سلطان شاهزاده سعودی بیانگر نزدیکی (ریاض) با آنها است.

خوجی در ادامه گزارش خود نوشت، سخنان بندر بن سلطان به معنای آن است که ریاض برای پیروزی در درگیری با ایران نیاز دارد از صهیونیست ها استقبال کند.

حاکمیت های عربی سال ها است در خفا در گوش اسراییل زمزمه می کنند اما این روش منسوخ شده و زمان آن رسیده که کنار گذاشته شود، درست است که اسراییل دشمن سنتی اعراب و عربستان محسوب می شود اما راهی ندارد و بر این اساس خوب است که با آن (اسراییل) تعامل داشته باشد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 معاریو: بندر بن سلطان مسیر صلح ریاض و تل آویو را مین زدایی میکند

 معاریو: بندر بن سلطان مسیر صلح ریاض و تل آویو را مین زدایی میکند